Inte tillräckligt LCHF

Frukosten idag blev nog inte den bästa ur kostsynvinkeln.... Känner mig liiiite trött på fett (redan!!!), men man kanske vänjer sig? Två kokta ägg, en rostad LCHF med drygt en matsked Bredgott, kaffe med grädde. Borde nog haft ett par matskedar majonäs till för att få till det ordentligt. Men som sagt, lite trött på fett...
Och inga promenader ännu idag. Sambon tog både morgonpromen o lunchen. Fast kvällen är min! :-)
Istället har jag gett mig på att försöka måla en tavla. Fåla se om jag lägger upp bilder här sedan, eller om jag helst glömmer.
I em kommer min dotter hit och ska bl a hjälpa mig att lägga upp bilder på bloggen. Kanske fixa en header och presentation oxå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0