Trött o oinspirerad...

... just så känner jag idag. Lite nere kanske... Med andra ord precis som det borde vara första veckan med LCHF. Men jag har sovit som en kratta pga mina nässelutslag som kliat hela natten och Donna väckte mig okristligt tidigt för hon ville ut o käka gräs (kan ej lägga till detta på min "promenadlista", då det knappast kan kallas promenad att stå på en fläck o titta på medans hunden äter gräs). Så det kan nog finnas fler anledningar till att jag mår som jag gör idag. :P
Min sambo lagade bacon och äggröra till frukost, medans jag låg halvdöd i soffan. Till det en rostad LCHF-macka med Bredgott, tre skivor ost och en kopp kaffe med grädde (känns som man börjar kunna det här nu, va?).
Under förmiddagen har jag gjort ingenting och sen ingenting o sen ingenting för att sedan inse att magen kurrade, men jag hade ju lust att göra ingenting, så lunchen blev kanske inte så bra idag... Två kokta wienerkorv med en matsked majonäs och så senap. Men hallå! Senapen innehöll 48% kh. Ajjabajja! Men det slank ner ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0