Trött

Har känt mig ganska trött idag. Men man vet ju inte om det beror på kostomläggningen eller om jag bara är allmänt trött. För det kan man ju lixom vara ibland...
Till lunch idag tog jag fram köttfärssås som vi hade i frysen och hälde lite grädde i. Till det kokade jag grön sparris. Smakade jättebra!
Middagen bestod även den av köttfärs och eftersom jag inte är så varken är så överförtjust i kött eller fisk så kommer det nog bli mkt köttfärs framöver. Bacongratäng åt vi iaf, efter ett recept jag hittat på nätet. Det innehöll, förutom bacon och köttfärs, zuccini, champinjoner, riven ost, mjölk och grädde. Till det gjorde vi en vitlökstomatsallad. Det var riktigt gott! Denna rätt blir det att göra igen och då testar jag nog att ha i lite andra grönsaker oxå. Dricker vatten till all mat och försöker vara duktig på att dricka det även mellan måltiderna.
Idag blev det 1,5 timmes promenad på lunchen och min sambo tog kvällen medans jag lagade mat.


Köttfärssås
                                                                                


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej mamma:) jag kommer alla fall hänga med på din resa här. Men lite bilder skulle ju inte sitta fel hihi.

2012-01-10 @ 22:54:40
URL: http://nathaliegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0