120205

Nu har jag inte skrivit på ett par dagar. Det tar lixom så lång tid att sätta sig här! Men men, det är ju MIN dagbok, så jag skriver ju när JAG vill! :D
Igår, lördag, var syrran här och kollade på första delfinalen av melodifestivalen. Jag älskart!!! Lena hade med sig revbenspjäll och så gjorde jag lite guacamole och en sallad till det. Supergott! Ett glas rött till det. Kommer inte ihåg vad jag åt tidigare på dagen, men ungefär som alla andra dagar iaf. Bakade en chokladkaka som jag lyckades glömma oxå. O Mello ja! Två asabra låtar och båda gick dom vidare! Lycka!
http://svt.se/melodifestivalen/20120204202023/melodifestivalen_2012_loreen_och_dead_by_april_till_final_fran_vaxjo

Idag har jag hadlat för kommande vecka. Börjar ju administratörskursen imorgon, på tio veckor. Planering planering för att få maten att funka. Ännu mera nu! Nåja, klar fram till fredagen! Åt den goda korvstroganoffen idag igen, men hade keso med lök till. Den naturella var slut. Gick så bra så! Jobbat på bingon oxå...

Trots svinkylan som råder just nu kom Donna och jag iväg på en skaplig promenad igår. 1 timma i skogen. Fick sätta på tassbalsam först... Idag har Willy fått sköta alla promenader.


dessa tekakor bakade jag ju igår morse! Helt ok!


o här min nya frilla o färg


Kommentarer
Postat av: Anonym

Färgen syntes ju inte så bra, ser jag nu.... :/

2012-02-05 @ 22:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0