Klipp och färg!

Idag har jag klippt mig och färgat håret! Ja, alltså inte jag själv, men min söta svägerska. Känner mig rikigt nöjd. Klipper mig typ 1-2ggr per år i vanliga fall. Topparna då... Men idag har jag faktiskt klipp frisyr! Inser att jag måste sluta snåla och klippa mig 3 ggr per år iaf! :P Härom veckan var det någon som sa att jag hade GRÖNT hår! Jo, tackar! När jag kom in till salongen såg jag att håret faktiskt VAR grönt!! Lite bättre ljus där...  :S Men nu är det Rött! :D

Nathalie var med mig som smakråd och efteråt åkte vi till stan och köpte garn (ska sticka en vit halstub till mamma) och åt lunch. Sallad med feta och vitlökssås. Mycket mumsigt! Till frukost Rysk yougurt och bär. Det är allt jag ätit idag! Känner mig lite hungrig nu, men nu är det sovdags så det får vänta tills imorgon.

Det har snöat lite idag och är -12 grader ute. Tror det är kallaste i vinter, faktiskt! Annat var det förra vintern... Brrrrrrrr!
Varit ute en halvtimma med Donna. Det gick inte längre för hon frös om tassarna. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0