Mormor på besök

Idag har jag varit ute på två rejäla entimmesprommenader. Bra det, för det säjs att det ska komma rejält med snö imorgon och hur det än är går det inte att knalla på på samma sätt när det är en massa snö. På em kom mormor hit och hade en blomma och en........CHOKLADASK!!!!!! med sig! :S Hualigen! Den åkte in i mitt gamla godisskåp. Och vad säjer man till mormor!? Tack förstås alltså, men ändå. Geishachoklad var det, så nu får jag verkligen bekänna färg med den i min omedelbara närhet!

Maten idag: Frukost - ett hårdkokt ägg, en lchfmacka från en lchflimpa köpt i affären. Helt ok! Mackrill (hur sjutton stavas det??) på den och kaffe till förstås. Lunch blev en kopp kaffe med mormor. Middag - köttfärssås och vatten. Har börjat tappa lite matlust, men det är säkert bara ytterst tillfälligt. Imorr´n ska jag klippa och färga håret! Dzzzzzzzzzzz!

Avslutar med två bilder på mitt hjärta




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0