Åh, vilken fisksoppa!

Idag har jag varit riktigt kreativ! Konst på hög nivå! Jag har målat i två omgångar nu, men jag är långt ifrån klar. Kan ändå känna att det börjar likna något och att färgerna lixom börjar "finna sin väg". Det är jättekul att måla!
Skulle åka iväg och handla tidigare idag, men fläkten har gått sönder i bilen. Jag tänkte att det ska nog gå ändå.... NOT! Solen sken ju som aldrig förr, vilket gjorde att jag verkligen inte såg ett skiiit! Jaja, jag slängde i mig lite lunch bestående av rester från gårdagens bacongratäng och en avocado till det. Sedan kom min underbara dotter och skjutsade mig så jag fick handla lite. <3 Natahlie har visat hur man gör när man lägger upp bilder på bloggen, så nu kan jag det! Vi tog en entimmes promenad med Donna i makligt tempo. Föresten! Förut idag när jag sprang omkring halvnaken i lägenheten, fick jag för mig att jag skulle ställa mig på vågen. 1,5kg var borta sen sist! Lycklig slump, eller?
Nu till kvällen gjode jag en fisksoppa som var så fantastiskt god!!! Länkar den här: http://www.lchfrecept.com/ShowRecepy.aspx?ID=41 Till det en rostad LCHF-smörgås med massor Bredgott. Längtar tills min sambo kommer hem så han får smaka. Han kommer älska den! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0