Ännu en underbar matdag

...och en rätt bra dag på alla andra sätt oxå! Smaken efter kvällens tacos sitter fortfarande kvar i munnen. Eller iaf vitlökssmaken från vitlöksdressingen! :O Jaja... Skön dag utan några särskillda happenings. Till frukost blev det Ryska yogurten med en skvätt grädde och lite hallon, ett kokt ägg, en halv pone och kaffe. Vid lunchtid var det lite stressigt med att försöka få ihop; gå ut med Donna, fixa sig iordning, äta och handla samtidigt. Det blev 1,5timmes powerwalk i Vrinneviskogen (så jääääkla skönt att kunna ha sin hund lös!), hem och slänga sig i badet och sen två snabbt kokta wienerkokorv, en halv avocado och lite senap och majjo till det. Och sen iväg och handla! När jag kom hem var det dags att ta ut Donna igen. Blev 30-40min i lugnare takt då. Till middag som tidigare nämnts; tacos med egengjord tacokryddmix. Klar både nyttigare och godare än den fädigköpta. Nöjd även med denna matdag! :-)
Pssst! Jag tjuvvägde mig idag och hade gått ner ytterligare 1,5kg. Men det är inte officiellt.
OBS! Inga konstnärliga bilder denna dag heller! Alzeimers light lider jag av, tror jag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0