Det var den helgen!

Fullt ös denna helg! Men inte så konstigt kanske, eftersom jag fyller år idag. Igår fm kom min kära mor och firade i förskott (och hennes man). Fick två jätteläckra träningstoppar. Har inte hunnit prova än, men bild kommer! Det blev ingen frukost igår eftersom vi skulle få besök rätt tidigt. Det blev cheeskakepannacotta ala LCHF till kaffet och tillika frukost istället. Sedan tog jag och Willy en gemensam promenad till Kneippen för att lämna in travet (har fortfarande inte hunnit rätta....) och påväg därifrån stannade vi till i djuraffären i Skarphagen och vips så hade vi gjort av med en 500-ing till! :O
Det blev iaf en promenad på 2timmar. Omelett med seranoskinka till lunch. På kvällen kom Nathalie och Jocke och åt. Vi bjöd på ugnsrostade grönsaker och fläskfilé i ädelostsås och till efterrätt förmiddagens fika. Spelet hade dom köpt på vägen hit (nja, inte bokstavligt talat...). "Helt Hysteriskt" hette det och gjorde skäl för sitt namn! Sällan får man skratta så hysteriskt! :D Asakul! :D Lite vin bjöds det naturligtvis på.


Om man lyckas urskilja ett par potatisklyftor bland grönsakerna vill jag bara meddela att det inte var våra! :-)

I morse fick jag kaffe på sängen av min underbara, underbara sambo! Han har faktiskt servat mig mer än väl denna helg och jag har blivit riktigt bortskämd! Willy har bokat klipp- och färgtid hos Frida till mig i födelsedagspresent. Sötnos! En liten halvstressig frukost (med ungarna oxå, som sov kvar :D) bestående av bacon- och äggröra, en halv pone och kaffe. Sen var jag tvungen att sätta igång och göra två nya cheescakes. En som igår och en med hallon/blåbär. De ska ju stå några timmar i kylen oxå...
Lunchpromenad med Donna och sen hem och fixa mig iordning och sen lite lunch (Willy gjorde en asgod avocadoröra med kyckling och lite seranoskinka till det) innan brorsan, Frida och sööööööta, uuuuuunderbara Nellie skulle komma. N o J var här då oxå. Fick riktigt kvalitetsshampo och balsam! Tack! Som jag har längtat efter det, men jag blir så snål när jag står och tittar på "riktigt" shampo!! Men nu har jag! :D Av Nathalie och Jocke fick jag en jättefin bukett och ett presentkort på Stadium. Blir att ta med sig dottern (bästa smakrådet) till outletten och se vad man kan hitta! :D
Senare kom Christofer, Madde och Alex oxå. Blommor och lotter! Tack söta! :-) Willy fixade wok till middag. Supergott!
Tack världens bästa familj för en underbar helg!


Supergod lunch


Sötaste Nellie gillade iaf mina nya träningstoppar! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0