Efter magsjukan...

I söndags kväll (fortfarande min födelsedag!!!) blev jag magsjuk. Tror att det kommer från syjuntan, för vi var flera där som varit dåliga. Så igår var jag sååååå däckad. Men idag mår jag betydligt bättre. Tack och lov! För jag vet dom som varit dåliga mer än 1,5 dag! Igår fick jag i mig en kopp kaffe till frukost och lite yougurt med bär till lunch. Senare på kvällen när jag trodde jag mådde lite bättre (jag hade iofs ont i magen, men trodde nog det mest berodde på att jag var hungrig) tog jag lite rester från söndagens wok. Ajajajaj! Skulle jag inte ha gjort! Tror inte magen pallade det starka och jag fick kramper så jag trodde jag skulle dö emellanåt! :/ Där lärde jag mig iaf att inte äta stark mat om magen inte är på topp!

Stressat runt lite idag. Blev bara en halv, halv pone med ost och salami till frukost idag. Var inte särskillt hungrig och fortfarande lite orolig över min mage. Ca två timmars promenad idag fördelat på 0,5+1,5h. Ingen lunch. Åkte och handlade (är det möjligt att handla på under 2timmar? Inte för mig iaf! :/ ) och var ju dödshungrig då förstås, så jag köpte en atkinsbar med under 3g kh som jag åt på vägen hem. Till middag gjorde Willy sin goda fläskkotlett med svamp i ugn. Tyvärr hade jag lyckats få tag på ovanligt sega fläskkotletter :/ Men smaken var det inget fel på!
Nu är det sovdags! Börjar 10v adm.utbildning nästa vecka så jag måste börja vänja mig vid att komma i säng skapligt.




Blommorna jag fick att mitt <3 på födelsedagen


 och dom jag fick av dottern :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0