En liten båtresa....

... bokades idag! När Nathalie och jag var på Resemässan fick vi ju biljetter till en valfri kryssning med Tallink/Silja. Så idag var vi och bokade en liten tripp till Tallin till i mitten på mars. Kul, för där har jag aldrig varit! :-) Undrar om våren hunnit komma dit då........ Förmodligen inte. Men det är så otroligt skönt att ha något att se fram emot! Bokade buffé samtidigt och det måste väl ändå finnas en del att välja på om man LCHFar!?

När jag ändå var på stan passade jag på att hoppa in på Intersport och köpa träningsskor. Inte för att jag tränar nåt... än... men nu har jag ju iaf skor om jag skulle få för mig att börja! :D

Hade ont i huvudet när jag vaknade i morse, så när Willy fixade ägg och bacon till frukost höll jag på att kräkas av oset. :/ Det blev bara litelite ägg och bacon, en halv pone och kaffe till frukost. Huvudvärken gick över och en sen lunch blev Rysk yogurt med en skvätt grädde och lite blandade bär (blåbär, hallon, björbär, goja och nåt mer) när fantasin tröt. Men gott var det! Det är himla märkligt att hallon helt plötsligt smakar sött!! Inte surt!! Alltså jättemärkligt känns det! Fixade köttfärsbiffar med fetaost innan jag drog iväg till syjuntan (där min stickning för övrigt gick åt H idag! Inte lätt att räkna maskor och prata samtidigt. Man tappar lätt bort sig). Fast vi åt dom inte förens Willy slutat jobba, efter 22.  :O Kan jag nog tänka mig att göra om faktiskt! Lite tomatsallad och vitlökssås gjord på cf (creme fraiche, alltså). Imorgon Fredag! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0