God morgon!

Fast vid det här laget är det nästan lunch.
Igår mådde jag så illa nästan hela dagen. Tänkte att det var den nya kosten och att jag aldrig skulle orka hålla denna diet. Men nu känns det bättre, efter en riktigt god frukost idag!
Först en kopp kaffe med grädde och sen en morgonpromenad på 40min och på det en frukost bestående av två rostade lchf-mackor med en massa Bredgott och två skivor ost på varje. Sedan gjorde jag ägg och baconröra på ett ägg och ett halvt paket bacon. För säkerhets skull stekte jag det i smör :P . Och till det kaffe och grädde.
Jag köpte en förpackning LCHF-bröd på ICA häromdagen och det var ju riktigt!! bröd fast med enbart 3,5% kh. Svindyrt, men det var det värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0