Lillördag!

Idag har det varit lite körigt! Tufft att vara arbetslös ibland.... :-) Handlat, tvättat, städat, varit på Erikshjälpen, gått ut med hunden, lagat mat osv.... Köpte lite burkar att ha alla frön och mjöler i på Erikhjälpen. Blir nog bra, men jag inser att jag skulle behöva städa ur skafferiet lite. Men känns trist att slänga grejer... tänk om jag inte orkar LCHFa längre än veckan ut, eller nåt. Fast just nu är det inga som helst problem med LCHF. Tycker tom att planeringen är lite kul, men jag gissar att det är nyhetens behag. Gjorde pannkakor idag. Helt ok. Jag är ju inte så förtjust i pannkakor i vanliga fall, men jag tyckte dom blev rätt lika i smaken, lite tjockare bara. Blev mätt på EN, som jag åt till brunch med vaniljgrädde.
Till middag blev det köttfärssås och broccoli. Ett glas vin på det... det är ju iaf lillördag! ;D En kopp te med grädde (faktiskt gott!) på kvällningen. Ca en timmes promenad i makligt tempo idag. Nu är jag trött, så natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0