Onsdag

Körig och kreativ dag idag! Efter frukosten i morse, bacon-o äggröra, en halv pone och kaffe, drog jag iväg och handlade. Att det alltid ska ta sån tid! Hann inte fixa lunch till Willy, men han tog med sig räkor och avocado till jobbet. Det blev ingen lunch för min del idag. Direkt när jag kom hem började jag fixa iordning grejer jag köpt för att ha på bänken i hallen. Två garderobsblommor (bra blommar det! :P) och krukor till dom och så fixade jag iordning ett litet (eller igentligen två)arrangemang med ljus. Efter det fortsatte jag med tavlan jag börjat måla. Den blev lixom klar idag, fast jag igentligen inte ville, men jag var för otålig och nyfiken. Har ju aldrig i hela mitt liv målat förut så det har varit så roligt att se vad man kan göra med acrylfärg, duk och verktyg! Riktigt riktigt roligt att måla, men någon konstnär-det blir jag aldrig! :-)
Sedan blev det iaf en promenad med Donna (tot 1,5timmar även idag) innan jag lagade korvstroganoff. Till det en klick keso och vatten. Har även ätit lite pistagenötter nu på kvällen och druckit en kopp pepparmintste. Funkar... Jag lägger upp lite bilder på min kreativietet imorgon.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0