Vart tog lördagen vägen?!

Det var full rulle igår så det blev inte riktigt av att jag skrev igår. På kvällen var det en himla bra film och när den var slut orkade jag inte skriva, men uppdaterar naturligtvis idag istället!
Varför är jag så seg om mornarna nu för tiden?? Det började när Willy var långledig från jobbet, tror jag. Helt plötsligt kan jag ligga och morna mig hur länge som helst efter att klockan ringt. Jag snozar och snozar! Och jag tror ju i ärlighetens namn inte att jag blir piggare av att göra det. Nä, måste ta mig i kragen! Till frukost igår blev det iag Rysk yogurt med hallon, ett kokt ägg, en halv pone och kaffe. Känns det igen? ;P Frukostarna tenderar att bli lite likvärdiga... Lunch åt vi hos svärmor och svärfar i Skärblacka. Grillad kyckling och lite sallad. Passade på att gå på secon hand oxå. Fyndande en silverbricka som jag ska sätta ett blockljus på och ha i köket, tror jag. Påväg därifrån åkte vi för att titta till husvagnen. Allt såg bra ut, men låset hade frusit så vi kunde tyvärr inte ta oss in. Jag saknar mina sygrejor som jag har där inne!!! Men det får visst bli en annan dag!

Nu ropar Willy att maten är klar, så jag återkommer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0