Invägning för v2

Japp, och den blev en besvikelse för både Willy och mig även den här gången... Jag hade gått ner ytterligare 0,7 (tot. 1,8kg) och Willy hade gått upp och väger nu 0,2kg mer än när vi startade!? Men vi biter ihop och stångas vidare! Vi behöll våra midjemått från förra veckan iaf. Alltid något.

Kaffe för att vakna och frukost idag blev bara lite Rysk yogurt och lite blandade bär. Köttbullar till lunch och middagen blev rester från gårdagens middag. Alltså kyckling. Hur spännande lät den här matdagen!? Men det har varit ok. Pricken över i:t var iaf ponsen jag bakade idag! :D Jag plattade dom som tekakor den här gången för att få lite mer yta. Och dom blev fantastiskt mycket godare! Så det kommer jag fortsätta med. Glömde tyvärr att fota dom, men det får bli nästa gång. Vi tog en halv ponekaka var och en kopp te till det innan sovdags. 1,3g kh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0